Music Code Here
Navigation

rhotten:

You know it’s kinda funny that in 9+ hours of film nothing in LotR is half as scary as this this fucking scene

image

jonnovstheinternet:

So I heard it’s Earth Day

image

To bae or not to bae
—William Shakespeare   (via calcim)

(Source: officialbeyonceknowles)

gay kid: hey i like your shoes
straight boy: haha thanks but im straight
Artist: DJ Grumbles
Track: "Smash Mouth vs Smash Mouth vs Smash Mouth"
Plays: 438,323 plays

bitcorn:

just saw a guy wearing a nirvana t-shirt lmfao i bet cant even name three noble truths of buddhism

(Source: wars3)

themajesticalcuchurumina:

cremebuns:

i cant really even imagine having a penis because vaginas dont really stick out or anything like sometimes i even forget my genitals are there i just forget but like a penis seems so?????? obstructive??? like damn aint ur penis in the way all the time????

this is pobably what guys think about breasts

batreaux:

You bump into a man on the subway wearing a trenchcoat. You apologize and he responds “Its alright. We’re only human. All of us. All of us here are human. Yep. Very human. I’m probably the most human here! You betcha.” and then the trenchcoat falls and the figure collapses and roughly 1000 salamanders scatter around the train